SERVIS

Zajistím vám kompletní servis vašeho skútru

Na servis nepřijímám:
moto rozdělaném a polo rozdělaném stavu
moto po neúspěšných domácích opravách
moto nadměrně znečištěné
moto s méně než půl nádrže paliva – netýká se renovací a zprovoznění pro dlouhodobých odstávkách.

Parkovné motorového stroje
V případě nevyzvednutí stroje do 3 dnů (3 pracovních dnů) po vykonání servisního úkonu, přechází stroj do režimu placeného parkovného a to bez dalšího upozornění! Hodnota parkovného viz Ceník.

Ochrana soukromí a nakládání s osobními údaji
Všechny údaje, které mi při zadání zakázky poskytujete jsou u mě v bezpečí a vaše data nikomu neprodávám. Já Jakub Bujdoš považuji získané osobní a další údaje za přísně důvěrné. Při jejich zpracování se řídím zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a osobní data rovněž zpracovávám v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) č.2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), jinak známým jako GDPR.
Každý zákazník má právo být informován, jaké údaje o něm eviduji, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Každý zákazník může také požádat o okamžité vymazání veškerých svých osobních údajů, ale berte v potaz že zákonem vyžadované informace o provedených nákupech uchovávat musím.

V praxi to funguje následovně:
Abych s vámi mohli uzavřít zakázku a sepsat zakázkový list, potřebuji od vás získat základní údaje a to:

1 Jméno a příjmení (pro fakturaci zakázky)
2 Kompletní adresa bydliště (pro fakturaci zakázky)
3 Telefonní číslo (pro kontaktování ohledně stavu a dokončení zakázky)
4 Výrobce a model stroje, včetně stavu km a SPZ
5 Občas si s převzetím stroje potřebuji ponechat ke skútru malý technický průkaz pro jízdní zkouškyPři nesplnění bodu 1 až 5 s poskytnutím osobních údajů nejsem schopen zakázku přijmout a následně vyřídit.

AŤ UŽ VELKÝ MOTOCYKL, NEBO SKÚTR JE TO POŘÁD STROJ, A NA ROZDÍL OD AUTA, NEMÁ 4 KOLA, NENÍ TOLIK STABILNÍ A JE PRO UŽIVATELE DALEKO NEBEZPEČNĚJŠÍ. ŘÁDNĚ PROVEDENÁ SERVISNÍ PROHLÍDKA NÁM MA ZAJISTIT PRIMÁRNĚ NAŠÍ BEZPEČNOST, SPOLEHLIVOST A JÍZDNÍ KOMFORT!

SERVISNÍ PROHLÍDKA SKÝTÁ 15 SERVISNÍCH ÚKONŮ A TO:

  1. Kontrola vůli podvozku - BEZPEČNOST + KOMFORT - kontrolují se vůle v zavěšení, stav tlumičů pérování P+Z, vůle hlavového složení, vůle a stav uložení zadní osy a stav a vůle ložisek kol.
  2. Kontrola stavu pneu - BEZPEČNOST + KOMFORT - kontroluje se stav, huštění a stáří pneu. Jen správná a čerstvá pneu má tu správnou přilnavost s vozovkou nejen při zatáčení, ale nezapomínejme na brždění. Pneu co nám ztrácí adhezi je nebezpečná a riskujeme pády.
  3. Kontrola brzd - BEZPEČNOST -kontrolujeme stav brzdového kotouče, stav brzdových destiček, stav brzdového třmene a vůlí jeho uložení a samozřejme brzdovou kapalinu.
  4. Kontrola osvětlení - BEZPEČNOST -nestačí vidět, ale hlavní je být viděn...
  5. Kontrola palivového systému - SPOLEHLIVOST - kontrola palivových hadic, palivového ventilu, nastavení karburátoru včetně sytiče.
  6. Kontrola saní - SPOLEHLIVOST - kontrola vzduchového filtru, těsností airboxu a vzduchového vedení.
  7. Kontrola variátoru - SPOLEHLIVOST - kontrola opotřebení řemenice, vodítek a válečků
  8. Kontrola řemene - SPOLEHLIVOST - kontrola jeho stavu z pohledu opotření a stáří, zda-li má správnou šíři a nemá známky trhlin.
  9. Kontrola spojky - SPOLEHLIVOST - kontrola spojky včetně kontrastní řemeníce. kontroluje se stav a čistota spojky a spojkového bubnu, únava kontrastní pružiny, stav a čistota nosných ložisek celku.
  10. Kontrola vůli hřídelí - SPOLEHLIVOST -kontrola vůli klikové hřídele, vstupní a výstupní hřídele zadního diferenciálu.
  11. Kontrola těsností motoru - SPOLEHLIVOST - kontrola spojů motoru zda-li neprosakuje olej
  12. Kontrola chladícího systému - SPOLEHLIVOST - kontrola čistoty žeber válců, stavu ventilátoru chlazení a krytů rozvádějících vzduch.
  13. Kontrola dobíjení - SPOLEHLIVOST - profesionální změření stavu akumulátoru a stavu dobíjecí soustavy motocyklu s vytištění protokolu.
  14. Kontrola výfukové soustavy - SPOLEHLIVOST - kontrola těsností spojů, koroze a upevnění tlumiče výfuku.
  15. Kontrola systému startu - SPOLEHLIVOST - kontrola nožního i elektického systému startování. Kontrola zubatek, pouzder uložení, volnoběžky, spínacího relé a elektokabeláže.

TĚCHTO 15 ÚKONŮ TRVÁ ZHRUBA 1 AŽ 1,5h PRÁCE A TEPRVE NA ZÁKLADĚ TÉTO PROHLÍDKY SE NACĚŇUJÍ POTŘEBNÉ DÍLY A CELKOVÁ PRÁCE. CELKOVÁ PROHLÍDKA S VÝMĚNOU OLEJE SE POHYBUJE V ROZMEZÍ 4 AŽ 15H V ZÁVISLOSTI NA STAVU STROJE.